Korporatīvā stila grāmatas izstrāde

Korporatīvā stila grāmata ir dokumentācija, kas nosaka uzņēmuma vizuālo identitāti. Tā ir svarīgs uzņēmuma mārketinga un vizuālās komunikācijas rīks, kas nodrošina vienotu un atpazīstamu izskatu visos komunikācijas kanālos, sākot no logo un vizītkartēm līdz mājas lapām, reklāmām un sociālajiem medijiem. Šāda grāmata ietver norādījumus par krāsu, fontu, logotipa lietošanu, rakstu stilu un daudziem citām identitātes elementiem atkarībā no nepieciešamības.

Korporatīvā stila grāmatas izstrāde

Kādi ir biznesa galvenie ieguvumi no korporatīvā stila grāmatas?

Vienota vizuālā identitāte

Korporatīvā stila grāmata nodrošina, ka visās komunikācijas izpausmēs tiek ievērota vienota vizuālā identitāte.

Atpazīstamība

Tā palīdz izveidot spēcīgu zīmolu un palielina uzņēmuma atpazīstamību gan klientu, gan tirgus vidū.

Paaugstināta klientu lojalitāte

Ieturēts, vienots vizuālās komunikācijas veids rada priekšstatu, ka kompānijas produkti, servisi un procesi ir tikpat sakārtoti, tādējādi paaugstinot uzņēmuma reputāciju un esošo klientu lojalitāti.

Laika un resursu ietaupījums

Vienotības un konsistences ievērošana visās komunikācijas formās ļauj ietaupīt laiku un resursus, jo nav nepieciešams katru reizi izdomāt un ieviest jaunu dizainu. Grāmata sniedz skaidras vadlīnijas, pēc kurām gan dizaineri gan citu jomu speciālisti var vadīties visās situācijās.

Atvieglota iekšējā komunikācija

Stila grāmata dokumentē un saprotami pasniedz skaidras vadlīnijas, pēc kurām gan dizaineri gan citu jomu speciālisti var vadīties visās situācijās, līdz ar to izslēdzot nepieciešamību pēc atkārtotām diskusijām par vizuālajām vadlīnijām.

Dizaina vadlīniju pārizmantojamība

Stila grāmatu iespējams izmantot ne tikai tajā ietverto dizaina veidu kontekstā. Korporatīvā stila grāmatas diktētās vadlīnijas un ieteikumus ir iespējams pārizmantot jebkurā jaunā vizuālās komunikācijas kanālā, kā, piemēram, sociālajos tīklos vai virtuālajā vidē.

Hockey Gang korporatīvā stila grāmatas priekšskats
Hockey Gang korporatīvā stila grāmatas izstrādes procesa priekšskats. ©DizainaStudija.lv

Korporatīvā stila grāmata ir lielisks rīks, kas veicina uzņēmuma attīstību, palīdzot radī un uzturēt vienotu un atpazīstamu zīmolu, kas pievilina klientus un veicina uzņēmuma panākumus tirgū ilgtermiņā. Tajā pašā laikā tas nodrošina efektivitāti un vienkāršo komunikācijas procesus gan uzņēmuma iekšienē, gan ar ārējiem partneriem un klientiem.

Web dizaina izstrādes pakalpojumi

Vizuālās identitātes izstrāde

Citi pakalpojumi